.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنده انتخابات
محسن جمشیدی

رای گیری انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسیده و شمارش آراء آغاز گردیده است وهمه منتظرند تا ببینند انتخابات یک مرحله ای است و فرد منتخب فردا معرفی می شود، یا انتخابات دومرحله ای است و دو نفر برای دور دوم معرفی می شوند.

اما به نظر من فرد پیروز از آغاز رای گیری مشخص بوده است، و از همان اوائل صبح می شد به راحتی تشخیص داد که پیروز قطعی این انتخابات چه کسی است، که این را همه متوجه شدند، و چه افراد داخلی و چه بیگانگان آن را پذیرفتند، و همه بر آن صحه گذاشتند.

آنچه از صبح واضح و مبرهن بود این بود که برنده واقعی انتخابات کسی جز این ملت غیور و همیشه در صحنه نبوده است، و هر فردی از این ملت که به هر یک از این کاندیداها رای داده باشد، یقینا او پیروز انتخابات است، مردم ایران در روز24خردادماه با وجود این همه هجمه غرب علیه خود با دلداگی و عشق به این مرز پرگهر در پای صندوق های رای حاضر شدند، و به ندای حماسه آفرینی رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، و با خلق حماسه ای دیگر، برگ زرین دیگری را به صفحات زرین این انقلاب افزودند.

آری در روز 24 خرداد پیروز قطعی این انتخابات مردم شریف ایران بودند و مغبون و شکست خورده اصلی این انتخابات کسی جز دشمن این نظام و انقلاب نبوده است. حضور مردم در انتخابات پرشور و حماسه گون و با شوق و اشتیاق بوده به نحوی که دشمنان نظام را مجبور به اقرار این حضور کرده است، هرچند آنها عادت به کتمان دارند و ما هم به این عادتشان واقفیم.

در هر صورت جای دارد تا این حضور پرشور و شعور مردم را قدر نهیم، و به نوبه خودمان از همه آنان تشکر کرده، و دست آنان را بفشاریم، آن دستانی که هر کدام به اندازه خود در خلق این حماسه سیاسی نقش آفریدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.